»Prebral sem ga v soboto zjutraj in bil zelo neprijetno presenečen. Lahko rečem povsem šokiran, ker od Kompasa, glede na prejšnje izkušnje, česa podobnega nisem pričakoval.«
»Nobena možnost mi ni ustrezala, zato sem vprašal za povračilo vseh sredstev, ki sem jih nakazal že decembra v različici ‘First minute’.«
»Danes so mi sporočili, da so odpovedali polete za celotno sezono na Lefkas, Zakintos, Samos in Kreto, ker nimajo letala. Kako so sploh lahko prodajali počitnice brez letala?! Denarja nočejo vrniti, menda dobimo bone.«
»Opozorite druge ljudi, da jim ne bodo nasedali. Očitno tuji lastniki rinejo podjetje v stečaj. Mi bomo pa ostali brez počitnic.«
»Če agencija odpove potovanje, je dolžna potrošniku vrniti ves denar, in ne le v obliki dobropisa ali bonov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju